СЦЕНА

 

Бр. 21/2015: Камелия Николова, Един шумен високотехнологичен спектакъл за тишината на самотата

 

Рубриката се поддържа с финансовата подкрепа на Национален фонд „Култура“

бр. 17/2013: Елена Ангелова, Гласове от Антистатик ’2013 – Джи Е Лим: За формата и движениетоМилена Минчева, Театрална формация „Феникс” – хората с големи сърца

бр. 16/2013: Ангелина Георгиева, Десет нови немски пиеси

бр. 15/2013:  Митко Новков, Живите картини „Декамерон“

бр. 14/2013: Теодора Маргинова, PLAY LIVE

бр. 13/2013:  Зорница Каменова, Национални награди Икар 2013 – Съюз на артистите в България; списък на наградените

бр. 12/2013: Галин Стоев – режисьорът на невидимото, интервю на Албена Тагарева

бр. 11/2013: Камелия Николова, Кристофър Хамптън за първи път на българска сцена:
предизвикателствата на майсторската “актьорска пиеса”

бр. 10/2013:Михаил Байков, Фантазми по БергманМилена Михайлова, „Майките” – живи истини и безмерна майчина любов

бр. 9/2013: София Тоцева, Културните дни на ЕЦБ във Франкфурт: “Очарователна Франция”

бр. 8/2013: Камелия Николова, Събраните пиеси на Сара Кейн на български език

бр. 7/2013:ОТИДЕ СИ ТОДОР КОЛЕВ. Юрий Дачев, Кралят с циганска цигулка ● Асен Терзиев, Алтернативното лице на американския театър – 2.

Дейсващи лица

бр. 6/2013: Камелия Николова, Един успешен театрален гастрол: изводи и въпроси. Варненският драматичен театър в София 

Асен Терзиев, Алтернативното лице на американския театър. Места и пространства

бр. 5/2013: ● Николай Йорданов, Вуйчо Ваньо. Сцени от селския животАсен Терзиев, „Костюмът” на Питър Брук

бр. 4/2013: Милена Михайлова, Животворните вербатим спектакли на „Vox Populi”: „Невидими №1” и „Яце форкаш”

бр. 3/2013: Милена Михайлова, Животворните вербатим спектакли на „Vox Populi”: „Невидими №1” и „Яце форкаш”

бр. 2/2013: ● Камелия Николова, Нова българска пиеса в Театър 199

Номинации за националните театрални награди Икар’ 2013

бр. 1/2013: Анна Топалджкова, Георги Калоянчев – незабравимият

бр.42/2012: Театралната 2012 през погледа на критиците

бр. 41/2012: Митко НовковМайстор Манол, поваленият

● Калина Терзийска, Реалността на безсмъртната душа

бр. 40/2012: Фестивалът „Западен парк“

бр. 39, 40/2012: Ангелина ГеоргиеваЗащо и как свободен театър? [АСТ Фестивал за свободен театър 2]

бр. 38/2012: Искра Николова, Бурята и времето като градивни елементи в образната система на Шекспировата трагедия „Юлий Цезар”

бр. 37/2012: ● Моника Вакарелова, Всичкоядецът

● Милена Михайлова, „Азамен” – интерактивна звукова поема  и танц за любовта

бр. 36/2012: Хамлет Х 3
[● Николай Йорданов, ● Асен Терзиев, ● Камелия Николова]

Три мнения за новата премиера на Народния театър  “Хамлет” от Уилям Шекспир

бр. 35/2012: Асен Терзиев, Сюрреалистичният фарс на несъзнаваното: „Истерия” от Тери Джонсън в Сатиричния театър

бр. 34/2012: Камелия Николова, Две събития от новия театрален сезон в Европа

бр. 33/2012: Асен Терзиев„Свят/о” в Столичния куклен театър

бр. 32/2012: Асен ТерзиевСофийска танцова седмица за пети път

бр.31/2012: Катерина Георгиева, „Двама са малко – трима са много”- рожденикът с две лица

бр.30/2012: Камелия Николова,  БИТЕФ за 46-и път

бр.29/ 2012: Петя ЦветковаШколата на Пина Бауш (1940-2009) – създател на съвременния танцов театър

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s